förlåt igen...

hej allihopa
förlåt för det dåliga uppdateringen men jag var hos en kompis och sov över inatt.
vi hade hur kul som helst igår.
åhhh hahaha
vi gjorde en sak jag tyvärr inte kan berätta men det va kul
haha va skrev till varandra, jag och min kompis "sabina"(inte hennes riktiga namn) jag glider jag glider. neeeej ahh min rygg e hur blöt som helst.
hahaha skitkul.
vad har ni sötisar gjort då?
här är några bilder från igår och torsdags.
min klass
alla räcker upp handen för att det var en kul grej. meningen va att man skulle räcka upp båda :D<3
hehe lol
min gamla men favorit bild :) <3 amanda och jag <3
puss o kram skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

varför räcker alla upp handen? :3

2010-04-18 @ 00:09:19
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA JAG FÅR INTE PLATS FLYTTA!! KAN INTE, JAG GLIIIIDER INNÅT !

2010-04-22 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0