sitter i skolan

hej hej

nu sitter jag och bloggar från skolan. förlåt att jag inte skrev nåt
imorse men jag försov mig.
jag vaknade kvart i 7. då hinner jag inte skriva och klä på mig,
 smicka mig och så så jag fick hoppa bloggandet.
tack för alla kommentarerna som va så söta :D
och jag är såååååå gooooo for westlife lindberg.
westlife e mitt liv.
lyssnar på dom 24/7
helt sjukt.
ja om ni läste min blogg igår så vet ni att jag blev fäld och nu her mitt blåmärke blivit dubbelt så stort och dubbelt så blått.
jag har ont i fötterna och i axeln har jag en värk som inte kanbeskrivas.
kanske går ner till syster på rasten.
jag slutar lektionen nu så jag måste gå
men jag uppdaterar i eftermiddag.
puss o kram skumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

asså fett dum som fällde dig D:

2010-04-13 @ 18:32:14
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem fällde dig D:

2010-04-14 @ 17:16:44
Postat av: men uppdatera oftare!!!

uppdatera oftare! minst 3 inlägg/dag!annars vill man ju inte läsa

2010-04-14 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0