frilufs... aja

haha hej
idag hade vi frilufsdag i skolan.
jag hade såååå kul och det va särskilt kul o se fotbollsklasserna förloramot matteklassen :)
men vi vann mot dem första gången men sen andra gången mot den adra matteklassen så gled mina skor något förfärligt i det blöta gräset så jag ramlade och repet bara drogs grov i mina händer så nu har jag några mysiga brännmärken som svider något förfärligt.
men aja.
sen drog jag på ett gymnasiemöte.
jag har fått det bekräftat att det e 98.99% att jag kommer in på realgymnasiet liljeholmen på djurvårdslinjen. :)
yippie.
har fått lite nya vänner också :9
haha
men nu ska jag dusha :)
puss o kram

Kommentarer
Postat av: SvenskalärarN

Som svenska-lärare mår jag förfärligt illa av detta och många andra av dina inlägg. Fy skäms, och tänk mer på skolan än om någon B-blogg.

2010-05-28 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0