hej

hej :)
förlåt jag vet att det har varit länge sedan men jag har haft fullt up och min dator har också varit på reperation i 3 veckor.
såsom ni vet så har jag en tysk utbytesstudent som heter josina.
för 4 veckor sedan var jag i tyskland och hade sjukt kul med klassen och tyskarna.
blev kär på nytt och hanb blev också kär i mig :P
hihi det blev en lyckad resa.
men jag blev av med allt dyrbart jag ägde på ett tivoli innan vi skulle åka till berlin :(
pengar,mobil, kamera, jacka, väska, solglasögon och mm.
så ja
men nu ska jag börja skriva mer igen.
men dert blir lite kortare inlägg inte som förut som jag skrev.
ja och jag är nu ickevän med natalie för jag har fått reda på lite saker hon säger till sina kompisar om mig så ja.
men hörs imorgon
ps. fett skönt att sommaren äntligen är här och att man kan gå utan jacka och i shorts :o)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0